2014.08.29.
14:41

Írta: Két csík

Miért is jó most nekem?

Most van életem legszebb időszaka, mert

  • kisbabát várok. Iszonyú régen vártunk már erre és rengeteg minden szaron keresztülmentünk. Egyelőre még mindig nem teljesen fogom fel, de lassan kezdem realizálni, hogy ha minden jól megy, nemsokára ANYA leszek. V pedig APA. Hihetetlen.
  • Babó jól van, gyönyörű és mindene megvan. Már csak az kell, hogy továbbra is így fejlődjön és lubickoljon még vagy 20 hétig odabent.
  • nyár van. Vagyis volt, de nemsokára gyönyörű, napsütéses, avarban sétálgatós őszünk lesz.
  • 18 éves korom óta ez volt az első nyaram, mikor nem mások wc-jét pucoltam/mások gyerekére vigyáztam/egy sötét irodában ültem/utáltam a munkámat, hanem szabad voltam, mint a madár
  • mert Budapest egyik legszebb helyén lakunk és ha minden jól megy, nemsokára egy még szebb környékre fogunk költözni (nagyon izgi a helyzet)
  • csodás férjem van, aki eltűri a hormonjaim által táplált parahullámaimat (nem lesz hol laknunk, nem nő a hasam, nem mozog a baba, stb.) és minden nap elmondja, hogy sugárzóan szép kismama vagyok
  • mindenki megdicsér, akivel csak találkozom. A minap unokatesóm feleségével futottam össze, aki nem arról híres, hogy másokat dicsérne, ennek ellenére egy dejólnézelki hagyta el a száját.
  • kb. 15 éve volt utoljára ennyi hajam. Tudom, ki fog hullani, de most ennek örülök.
  • ezer éve nem voltam ennyire kiegyensúlyozott

Elég jó most nekem lenni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyagyereknelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr506648213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása