2014.01.30.
15:38

Írta: Két csík

Megalázó

Múlt héten végre megjött a legeslegeslegutolsó vizsgálat eredménye. Emékeztetőül: a HABAB bizottság első körben elutasított, viszont azt mondták, hogy ha megcsináltatok még egy rakat vérvizsgálatot, akkor pozitív lesz a döntés. 90 ezer forint és 3 hét után megjött az eredmény, persze megint minden rendben.

Felhívtam Fülöpöt, hogy akkor most mi legyen, csak küldjem be a papírokat vagy szeretne előtte látni. Mondta, hogy kedden menjek a magánrendelésére és akkor megbeszéljük (persze, neki is kell az a 10ezer forint...) Megkértem V-t, vigyen el, ne kelljen minusz 5 fokban végigbumliznom a városon. Odaértünk 8-ra, persze sehol senki, hívom Fülöpöt, jajj, most még a kórházban vagyok, de fél óra múlva ott vagyok. Jó, addig üljünk be egy teára. 40 perc múlva hívom, menjünk oda a rendelőhöz doktor úr? Persze, már elindultam, 5 perc és ott vagyok. Na, lehet találgatni, hogy mennyit vártam a rendelő előtt? (Csak messze tudtunk parkolni, úgyhogy kocsiba beülésről szó sem lehetett.) Igen, pontosan fél órát. V 10 perc után feladta, és közölte, hogy ez neki túl megalázó és ő ebben nem vesz részt. Miután egyedül maradtam a hidegben, végiggondoltam, hogy mennyi megalázó helyzetbe kerültem az elmúlt években.

Megalázó, 

  • mikor vérvételről késve rohansz munkába és az idióta házmester beszól, hogy hányadik hónapban vagy, mert ugye egy nő csak azért mehet vérvételre
  • mikor éppen megvan és egy ismerősöd gyerekének a keresztelőjén elájulsz a hasfájás-lelki fájdalom kombótól
  • mikor közlik, hogy 34 évesen 2 vetéléssel még nem érdemelsz meg egy kezelést
  • mikor egy ismerősöd viccesen megkérdezi, hogy elmesélje-e, hogy kell gyereket csinálni
  • mikor babanézőben próbálnak meggyőzni, hogy olyan jó ez a gyerekesdi, "nektek is ki kéne próbálni"
  • mikor annak ellenére, hogy mindenki tudja, hogy miért nem lehet gyereked, mindenki azzal jön, hogy biztos lelki okai vannak, és ne parázz rá
  • mikor 4 órát vársz egy váróban, ahol üvölt a tv és egymást méregetik az emberek
  • mikor ugyanaz a doki, akire máskor 4 órát vársz, 5 perc késés miatt nem vár meg
  • mikor hasfájással terhesen elmész a dokihoz és megkérdezi, hogy el akarod-e vetetni
  • mikor elrontják a terhességet befejező műtétet és még elvárják, hogy te fizess az új műtétért
  • mikor terhesen vérzéssel bekerülsz egy kórházba és egy napig nem hagynak enni, inni és nem kapsz gyógyszert
  • mikor harmadszor elvetélsz és a főnököd meg sem kérdezi, hogy vagy, hanem helyette kirúg
  • mikor életedben először be kell jelentkezned munkanélkülinek és tudod, hogy a süket recepciós, a mindenkivel bunkó, lusta rendszergazda és a főnököt a háta mögött mindennek lehordó, de a szemébe vigyorgó senkiháziak még mindig ott facebookoznak a jó meleg irodában, cserébe ők biztosan nem lesznek veszélyeztetett terhesek, ami persze főben járó bűn

és még sorolhatnám... 

Szóval miután jól megalázva és átfagyva bementem Fülöphöz, akkor jött az igazi megaláztatás, ugyanis közölte, hogy igazából kis butus vagyok, mert nem is kellett volna megcsináltatni ezeket a vizsgálatokat, mert ezt ők megbeszélték, hogy nincs is jelentősége és ugye nem is lehet elvégeztetni Magyarországon. És akkor én legszívesebben összegyűrtem volna a 90.000 forintot érő papírt és a galacsint az arcába dobva azt üvöltöttem volna, hogy "EZT MI A F****ÉRT NEM TUDTÁTOK VELEM KÖZÖLNI B********" De helyette csak azt mondtam, hogy nem baj, ezen már túl vagyunk, akkor most mondja meg, hogy mi a következő lépés, és erre ő képes volt azt válaszolni, hogy hívjam fel egy hét múlva és a vizsgálataim eredményét diktáljam be neki, mert hiába adom oda neki a papírt, úgyis elkeveri. Kérdem én, akkor egyáltalán mi a francnak hívott oda, vártam rá fél órát fagyoskodva és fizettem ki 11.000 forintot???? Az egészben az volt a lényeg, hogy megígérte, hogy akkor megkapjuk a kezelést és én ezt felvettem diktafonra. Még bepróbálkozott, hogy V menjen el egy újabb spermavizsgálatra, de csírájában elfojtottam az ötletet, mondván megígértem a férjemnek, hogy nincs több vizsgálat és kurvára elegünk van abból, hogy mindig van egy "jajj ez lesz a legutolsó vizsgálat". Átfagyva, megalázva, de győztesen beültem a kocsiba V mellé és egy szó nélkül hazaautóztunk.

Egy harcos amazon vagyok.

Szólj hozzá!

Címkék: IVIG

A bejegyzés trackback címe:

https://anyagyereknelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr995790073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása