2014.01.20.
13:29

Írta: Két csík

Sokat gondolkoztam...

...azon, mások hogy csinálják. Mert ugye engem a sok hiányzás miatt kirúgtak, az esetleges negyedik (veszélyeztetett) terhességemet a munkahelyem már nem akarta velem végig csinálni. Hogy csinálják azok, akik lombikokra járnak és mondjuk csak a 6. sikerül? Vagy azok, akik hasonló cipőben járnak mint én és több vetélésük volt? Mind munkanélküliek? Vagy vállalkozók? Esetleg egy normális főnökük van, aki évek óta tűri a hiányzásokat, a vérvételek miatti késéseket? Vagy évek óta nem dolgoznak, csak várják, hogy hátha majd most sikerülni fog? Nem tudom. 

És igazából azt sem tudom, hogy az én következő lépésem mi legyen. Ha minden igaz és a HABAB bizottság is úgy akarja, március környékén megpróbálkozhatunk újra a babával. De addig? Most munkát keresek, de mi van akkor, ha fel is vesznek valahova? Próbaidő alatt teherbe esni nem szerencsés. Húzni-halasztani az újabb lehetőséget már nem nagyon szeretném, én sem leszek fiatalabb. 

Az már más kérdés, hogy a korom alapján nem én vagyok a HR-esek álma. 34 évesen már vagy van két kisgyereke az embernek és akkor az a baj vagy még nincs és biztosan akar (hacsak nem karrierista, akkor viszont nem olyan az önéletrajza, mint nekem), és akkor meg az a baj. 

De tényleg, más hogyan csinálja?

Szólj hozzá!

Címkék: kirúgás munkahely

A bejegyzés trackback címe:

https://anyagyereknelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr845771961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása