2014.07.10.
15:51

Írta: Két csík

Holnap egy újabb mérföldkő

Holnap lesz a 12. heti ultrahang és én nagyon izgulok. Már napok óta figyelem magam, érzek-e valamit, ami a terhességre utal, de a mellfeszülésen kívül az égvilágon semmit. Viszont teljesen zizi vagyok, ezerrel pörgök, legszívesebben az élő fába is belekötnék, de tudom, hogy ez mind azért van, mert már be vagyok sózva és nagyon szeretnék túl lenni rajta. Jajjjjj. Mi lesz velem? Holnap ilyenkor már megint többet tudunk...

Tegnapelőtt elmentem a vérvétel eredményéért, persze egy csomó még nincs kész, de a terheléses cukrom nem lett az igazi, a 120 perces nagyon alacsony lett, ami szintén nem jó. Most lassan leépítem a Merckformint, lehet, hogy akkor majd változik  a helyzet. 

Szólj hozzá!

Címkék: ultrahang terhességi tünetek

A bejegyzés trackback címe:

https://anyagyereknelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr526497303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása