2014.05.11.
10:25

Írta: Két csík

Nem akarom elkiabálni, de...

teszt.jpg

...úgy néz ki, sikerült a beültetés :). Ma vagyok a transzfer utáni 6. napon (hétfőn két 6 napos fagyasztott embriót ültettek vissza, a harmadik sajnos nem ébredt fel). Tegnapelőtt már volt egy időn túli iszonyú halvány két csíkom. Ma hajnalban kimentem WC-re, gondoltam, hátha most erősebb lesz, ha elindult a terhesség, már ki kell, hogy mutassa. Hát ki is mutatta, szinte rögtön. V-t ezzel ébresztettem. Máskor morog, ha valami miatt felébresztem, de most csak mosolygott, megkérdezte, hogy biztos-e, majd kiskifli-nagykifliben összebújtunk. :) Nagyon örülök, örülünk, de persze láttunk már ilyet háromszor is, úgyhogy most is csak nagyon-nagyon óvatosan. Szerdán vérvétel a BMC-ben, az lesz a következő lépés. Mert hogy ez a mottónk: Egyik lépést a másik után :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: terhesség pozitív teszt

A bejegyzés trackback címe:

https://anyagyereknelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr186148886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása