2014.01.09.
11:47

Írta: Két csík

Fejlemények

A múltkor ugye első körben a HABAB bizottság visszautasított, és elküldtek még egy kör vizsgálatra. Mivel az elmúlt egy évben a fejem búbjától a kislábujjamig már mindent kétszer kivizsgáltak, most olyan vérvételre küldtek el, amiről ők sem tudták megmondani, hogy hol is lehet megcsináltatni. Fülöp doki csak annyit segített, hogy hívjam fel az X labort, ahol legalább a felét majd meg tudják csinálni nekem. Remek. Mivel ugye ezen múlik, hogy a következő körben megkapom-e az engedélyt az IVIG-re, ezért nem hagytam magam és a laborvezetővel megbeszéltem, hogy intézze el nekem a többi vizsgálatot is valahogy. Nagyon-nagyon rendes és segítőkész volt, telefonálgatott egy kört meg az adatbázisban kutakodott nekem és a végeredmény az lett, hogy az összes (mind a 20) vizsgálatot el tudja intézni, csak a felét ki kell küldeni Németországba. Persze mindezt jó pénzért, megint 90 ezer forintot hagytam ott. Most kíváncsian várjuk az eredményt.

Szólj hozzá!

Címkék: egészségügy IVIG

A bejegyzés trackback címe:

https://anyagyereknelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr505748607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása